Reklamacja i zasady zwrotu
Witam Cię na tej stronie.
Jeżeli już tutaj dotarłeś, mimo magicznych pułapek i gęstej, iskrzącej mgły, to dla mnie znak, że chcesz się dowiedzieć czegoś więcej lub poszukujesz odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań. Jeśli jednak nie znajdziesz pośród nich tego, którego masz w głowie, spokojnie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo na adres: kontakt@kolorowawiedza.pl. Żadne pytanie nie zostanie pominięte.
Reklamacje
Bardzo się staram, żeby moje produkty były jak najwyższej jakości. Jednak jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki czasem się zdarzają. Jeśli otrzymałaś/otrzymałeś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt – koniecznie napisz do mnie na adres:
Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, proszę prześlij opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznam się z wiadomością i postaram się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony przez Ciebie problem. Na wszystkie wiadomości odpowiadam:
Otrzymasz ode mnie informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przeze mnie Twojej wiadomości. Zwykle jednak nie zajmie mi to aż tyle czasu.
Zwroty
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Aby zwrot został uznany, zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń i powinien być czysty. Proszę Cię, zabezpiecz przesyłkę zwrotną, żeby jej zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.
Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu produktów personalizowanych lub z umieszczoną dedykacją.
Jeśli planujesz dokonać zwrotu moich produktów proszę, poinformuj mnie o tym, w dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowałam. Znajdziesz go [TUTAJ]. Wypełniony i wydrukowany dokument dołączy do przesyłki zwrotnej.
Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się ze mną przyczyną zwrotu – jest to dla mnie cenna informacja, która pomoże mi w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.
W przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie. Pieniądze zwrócę Ci w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do mnie zwracanych produktów. Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu.
Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta następuje na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380ze zm.)
Masz dalej jakieś wątpliwości?
Jeśli dalej jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, dotyczące reklamacji lub zwrotu, skontaktuj się ze mną. Zrób to również, jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś innego. Nie zależnie od tego, czy szukasz informacji odnośnie dedykacji do książki, zamówienia w sklepie, organizacji spotkania autorskiego czy realizacji własnego pomysłu, chętnie wysłucham i odpowiem na wszystkie pytania.