Najczęściej zadawane pytania
Witam Cię na tej stronie.
Jeżeli już tutaj dotarłeś, mimo magicznych pułapek i gęstej, iskrzącej mgły, to dla mnie znak, że chcesz się dowiedzieć czegoś więcej lub poszukujesz odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań. Jeśli jednak nie znajdziesz pośród nich tego, które masz w głowie, spokojnie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo na adres: kontakt@kolorowawiedza.pl. Żadne pytanie nie zostanie pominięte.
1. Jak szybko realizowane są zamówienia?
Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni roboczych. Gdy przygotuję Twoją paczkę do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail. Po opuszczeniu magazynu, dostawa przesyłki zajmuje od 1 do 3 dni roboczych, w zależności od wybranej opcji dostawy.
Podczas premier nowych produktów lub w trakcie świątecznym wysyłka może się wydłużyć o kilka dni.
2. Czy mogę zrobić zakupy na raty?
Aktualnie nie prowadzę sprzedaży ratalnej.
3. Jak mogę opłacić zamówienie, gdy płatność online się nie powiodła?
Możesz opłacić zamówienie bezpośrednio na konto. Nie zapomnij wcześniej napisać wiadomość do mnie z taką informacją. Twój przelew powinien zawierać Twoje imię, nazwisko i pełny adres (ulica, numer mieszkania, kod i miasto). Po zaksięgowaniu wpłaty rozpocznę realizację Twojego zamówienia.
4. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na wpłatę czekam 3 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
5. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką za granicę?
Niestety, na ten moment nie realizuję wysyłki za granicę.
6. Czy mogę zwrócić zakupy?
Tak, możesz zwrócić każdy produkt fizyczny w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie był on używany. Zwrot pieniędzy zostanie wykonany w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto. Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz, który możesz pobrać [TUTAJ] i odesłać go razem z produktem oraz dowodem zakupu na podany adres.
7. Jakie są dostępne sposoby płatności?
Bramka płatności PayNow, przelew tradycyjny, płatność przy odbiorze osobistym (miejsce odbioru osobistego na terenie Łodzi lub Pabianic po wcześniejszym omówieniu szczegółów telefonicznie, lub poprzez e-mail).
8. Jakie są dostępne sposoby wysyłki
Dostawa przesyłek krajowych realizowana jest za pośrednictwem:
– usługi paczkomat InPost 24/7,
– odbiór osobisty na terenie Łodzi i Pabianic.
9. Czy istnieje możliwość personalizacji zamówienia?
Tak, oczywiście jest. Pamiętaj jednak, że przy takim zamówieniu nie przysługuje Ci prawo zwrotu. Personalizacja może dotyczyć np. indywidualnej dedykacji lub specjalnego sposobu opakowania. W takim przypadku doprecyzuj swoje potrzeby pisząc maila na adres kontakt@kolorowawiedzma.pl
Masz dalej jakieś wątpliwości?
Jeśli dalej jeszcze nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania lub jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś innego, skontaktuj się ze mną. Nie zależnie od tego, czy szukasz informacji odnośnie dedykacji do książki, zamówienia w sklepie, organizacji spotkania autorskiego czy realizacji własnego pomysłu, chętnie wysłucham i odpowiem na wszystkie pytania.